Política de privacitat

 

 

 

BARÓ E HIJOS, S.L. informa els usuaris del lloc web sobre la seva política respecte al tractament i protecció de les dades de caràcter personal dels usuaris i clients.

 

I garanteix en tot moment el compliment íntegre i ple de les obligacions disposades per la normativa de protecció de dades i serveis de la societat de la informació: Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques en el que respecta al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades (RGPD), la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals (LOPDGDD) i la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic (LSSICE).

 

 

RESPONSABLE DEL TRACTAMENT

 

BARÓ E HIJOS, S.L.

 

C.I.F.: B25061433

 

Domicili: AVDA. PRAT DE LA RIBA, 7 – 25171 – ALBATÀRREC (LLEIDA)

 

Inscrit al Registre Mercantil de LLEIDA, Tom 221, Foli 44, Full L4003, Inscripció 1a: Data 17/08/1987

 

Telèfon: 973720008

 

Correu electrònic: baro@baroehijos.com

 

 

 

FINALITATS DEL TRACTAMENT DE LES DADES

 

Les dades facilitades per l’usuari són utilitzades amb diverses finalitats:

 

Gestionar les consultes plantejades a través dels formularis web:

Interès legítim de la Societat per atendre els requeriments d’informació a través de la web.

Consentiment prestat de forma expressa en el moment de la recollida de dades.

 

Enviament de newsletters, comunicacions comercials i promocions:

Consentiment prestat de forma expressa en el moment de la recollida de dades.

 

Crear i gestionar el registre com a Usuari:

Consentiment prestat de forma expressa en el moment de la recollida de dades.

 

Desenvolupament, compliment i execució del contracte de compravenda o serveis contractats a través de la web:

Consentiment prestat de forma expressa en el moment de la recollida de dades.

Interès legítim per realitzar comprovacions necessàries per detectar i prevenir possibles fraus.

Execució d’un contracte.

 

Gestió comptable:

Execució d’un contracte.

 

Compliment d’obligacions fiscals vigents:

Compliment d’obligacions legals aplicables.

 

Gestió d’incidències i manteniment de la web:

Interès legítim de la Societat.

 

 

TERMINI DE CONSERVACIÓ DE LES DADES

 

Consultes a través de formularis web: durant el temps necessari per atendre la sol·licitud.

 

Newsletters, comunicacions comercials i promocions: fins que l’usuari es doni de baixa.

 

Registre com a usuari: mentre es mantingui la condició d’usuari registrat.

 

Execució de contractes: durant el temps necessari per gestionar la compra o servei, incloses devolucions, reclamacions o queixes.

 

Gestió comptable i obligacions fiscals: durant els terminis legals de prescripció.

 

Incidències i manteniment de la web: durant els terminis legals de prescripció.

 

 

DESTINATARIS DE LES DADES

 

Per complir les finalitats indicades, és necessari donar accés a dades personals a terceres parts que presten suport als serveis (encarregats del tractament):

 

– Entitats financeres

– Proveïdors de serveis tecnològics

– Proveïdors i col·laboradors de logística, transport i lliurament

– Proveïdors i col·laboradors de màrqueting i publicitat

 

Aquests encarregats actuen sota instruccions del Responsable i amb els mateixos nivells de seguretat.

 

 

DRETS DELS USUARIS

 

L’usuari té dret a:

 

– Sol·licitar accés a les seves dades personals.

– Sol·licitar la rectificació de dades inexactes o la seva supressió quan ja no siguin necessàries.

– Sol·licitar la limitació del tractament.

– Oposar-se al tractament de les dades personals quan correspongui.

– Exercir el dret a la portabilitat de les dades quan el tractament es basi en el consentiment i s’efectuï per mitjans automatitzats.

– Retirar el consentiment en qualsevol moment.

– Presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades.

 

Per exercir aquests drets, l’usuari pot dirigir-se a l’adreça postal o electrònica del Responsable, acreditant la seva identitat amb una còpia del DNI o document equivalent, i especificant el dret que vol exercir.

 

 

PROCEDÈNCIA DE LES DADES

 

Les dades personals són facilitades voluntàriament per l’interessat. La manca d’aportació d’algunes dades pot impossibilitar l’accés a determinats serveis.

 

El Responsable assegura la confidencialitat i seguretat de les dades, adoptant les mesures necessàries per evitar-ne l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat.

 

 

INFORMACIÓ FACILITADA PER L’USUARI

 

Els menors de 18 anys no poden cedir les seves dades sense el consentiment previ de pares o tutors legals.

 

Els usuaris accepten expressament que les seves dades són necessàries per atendre la seva petició en introduir-les als formularis.

 

L’usuari garanteix que les dades facilitades són veraces i es compromet a comunicar-ne qualsevol modificació.

 

Totes les dades sol·licitades són necessàries per oferir un servei òptim. En cas contrari, no es garanteix que aquest s’ajusti plenament a les necessitats de l’usuari.

 

 

MESURES DE SEGURETAT

 

El Responsable compleix amb el RGPD i la LOPDGDD, tractant les dades de manera lícita, lleial i transparent, i aplicant mesures tècniques i organitzatives adequades per protegir els drets i llibertats dels usuaris.

 

 

BRETXES DE SEGURETAT

 

El Responsable informarà de qualsevol bretxa de seguretat que afecti les dades en un termini màxim de 72 hores, tant als afectats com a les autoritats competents.

 

 

LEGISLACIÓ APLICABLE I JURISDICCIÓ

 

La relació entre l’usuari i el Responsable es regirà per la normativa vigent al territori espanyol. En cas de controvèrsia, les parts se sotmetran a la jurisdicció dels jutjats i tribunals competents conforme a dret.